Brandkarma i ESI (European Sales Influence) učvrstili su suradnju titulom Preferred Partnera za Hrvatsku
U prošlogodišnjem hektičnom periodu neizvjesnosti i panike, hrvatska agencija BrandKarma započela je suradnju s European Sales Influence (ESI), vodećom europskom organizacijom odgovornom za implementaciju raznih marketinških i prodajnih usluga: njima upravlja i nadzire ih u preko 16 zemalja Europe. ESI posluje na način da globalno iskustvo i znanje uz pomoć lokalnih agencija i njihovo stvarno, dubinsko razumijevanje lokalnih potreba, implementira na raznim projektima koji podrazumijevaju sales, aktivaciju branda i merchandising.
Nezavisna full service agencija BrandKarma ovu je suradnju ostvarila među jakom konkurencijom na natječaju koji se provodio u, do sada, poslovno najizazovnijem ozračju. Osim na hrvatsko područje, BrandKarma je projekt proširila i na Sloveniju, a projekt obuhvaća i ostatak SEE zemalja te cijelu zapadnu Europu.
Partnerstvo s ESI-jem BrandKarma započela je kroz dugoročni projekt za Adidas na poslovima Visual Merchandisinga. Na svom poslovnom putovanju posredno su već surađivali na projektima vezanim uz fashion industriju, no ovime BrandKarma i službeno na svoju listu uvodi novu uslugu Visual Merchandisinga za fashion.
Također, kao ESI Preferred Partner BrandKarma je započela novu suradnju na projektu za klijenta Dyson.
Jelena Biluš, osnivačica BrandKarme potvrdila je: „Iako smo svjesni činjenice da smo, uz dobro postavljene temelje, fokusiranost na projekte, fleksibilnost i posvećenost klijentima na pravom putu, suradnju s ESI-jem prihvaćamo kao potvrdu naše izvrsnosti u poslovanju. Veseli me surađivati u međunarodnom okruženju s vodećim igračima na ovom području. Koliko god izazovna bila prošla godina, naučila nas je da u životu i najnevjerojatnije situacije mogu ispasti dobro, ako za njih kreiramo pozitivne okolnosti.“