Stiglo je vrijeme kad trgovci intenzivno razmišljaju o završetku godine i praznicima. Kao što znamo, uobičajeni blagdanski šoping ove će godine izgledati drugačije zbog korona virusa. Kako biste svoju trgovinu pripremili za uspješnu blagdansku sezonu, slijedite ove najbolje prodajne prakse i marketinške savjete.
Stvorite komponentu svrhe. Ove godine imajte veliko srce i razmislite o tome što vaša trgovina može učiniti kako bi pomogla onima koje je situacija s pandemijom posebno pogodila. Kupce će vjerojatno privući trošenje novca koji podupire neku svrhu. Razmislite o podršci određenim ugroženim skupinama npr. studentima u postotku od ukupne prodaje, ako je kupovina izvršena u određenom vremenskom roku.
Pripremite se sada (tj. prije nego što je normalno!). Ove godine kupci će kupovati ranije, a budući da su okupljanja ograničena, mnogi će poklone slati dostavom. S obzirom da se očekuje gužva kod dostavljačkih službi, povećava se broj ranijih isporuka.
Povežite se sa svojim kupcima virtualno. Svima nedostaju osobna maloprodajna iskustva na koja su navikli. Kao rješenje, razmislite o tome kako ćete stvoriti virtualna iskustva kupovine putem društvenih mreža i vaše web stranice. Iskoristite feedove na društvenim mrežama kako bi istaknuli svoje ideje za poklone ili razmislite o organiziranju nekih privatnih doživljaja kupovine za one koji žele kupovati u trgovini, ali se i dalje žele društveno distancirati.
Usredotočite se na prisutnost na web stranici. Provjerite je li vam roba istaknuta na web-u jednako kao što je izložena i u trgovini. Važno je da vaš online i instore merchandising budu ujednačeni. Također, osigurajte da postupak online kupovine bude jednostavan, kako pretraživanje i dodavanje predmeta u košaricu tako i sam postupak plaćanja. Stvorite put kupovine za kupce i omogućite im da izaberu “ideju za poklon” te ih targetirajte prema demografiji, načinu života ili budžetu. Uklonite kupcima sve prepreke.
Stvorite (virtualni) popis poklona. Ponudite ideje za poklone putem interneta, baš kao što biste to učinili i na prodajnom mjestu. Osigurajte da vaš virtualni popis poklona priča priču koja pomaže kupcima u odabiru istih. Tematske ideje mogu biti: darovi za 100 kn ili manje; kutije za čarape ili pokloni za mamu, tatu i članove obitelji; opipljivi predmeti umjesto iskustava; predmeti za dom, ured, kuhinju ili za van gdje ljudi sad provode više vremena; oprema za navijače koji propuštaju svoje sportske događaje u živo.
Pratite podatke o prodaji. Redovito provjeravajte jesu li vam prodavači dovoljno agilni. Ako ima vremena, presložite robu koja se brzo proda i osigurajte da je sva roba izložena i online i u trgovini. Budite kreativni u oglašavanju svojih promocija i dosegnite publiku digitalnim putem. Iskoristite prednosti društvenih mreža i email marketinga kako biste potaknuli prodaju na svojoj web stranici.