Brandkarma

01 - BLOG
10. prosinca 2017.

Put prema uspjehu popločan je greškama

Jeste li ikada razmišljali koja je vrijednost lekcija naučenih iz grešaka? A što ako biste znali kako ih izbjeći i time uštedjeli svoje vrijeme i novac, ali i sačuvali svoje zdravlje? Kada biste okupili stotinjak poduzetnika iz različitih sfera i sakupljali njihova iskustva proizašla iz njihovih vlastitih grešaka, vjerojatno biste mogli zapisati mnoštvo različitih, ali […]

nastavi

Jeste li ikada razmišljali koja je vrijednost lekcija naučenih iz grešaka? A što ako biste znali kako ih izbjeći i time uštedjeli svoje vrijeme i novac, ali i sačuvali svoje zdravlje? Kada biste okupili stotinjak poduzetnika iz različitih sfera i sakupljali njihova iskustva proizašla iz njihovih vlastitih grešaka, vjerojatno biste mogli zapisati mnoštvo različitih, ali i nekolicinu grešaka koje se pojavljuju u poslovanju svih bez obzira o kojoj je industriji riječ.

EMOCIJE

Pokušajte se sjetiti koliko ste puta užarene glave poslali neprimjereni email da biste nedugo zatim požalili što ste ga uopće poslali? Gotovo svaki email takvog sadržaja, poslan pod takvim uvjetima u kojima ste vođeni emocijama, rezultira onim dobro poznatim grčem u želucu. Kada je riječ o poslu, emocije se moraju svesti na minimum. Nikada ne donosite važnije odluke pod utjecajem emocija. Udahnite, prošećite, pojedite nešto i vratite se smireni. Iznenadit ćete sami sebe koliko jedan kratak odmor ili usmjereno disanje mogu utjecati na promjenu vaše perspektive.

HRABROST

Onog trenutka kada dopustite da vam poniznost “pojede” hrabrost, postajete osuđeni na propast. Vrlo je važno da skromnost prati uzlaznu putanju uspjeha, ali postoji tanka granica koje morate biti svjesni. Konstantnim podcjenjivanjem vlastitih vještina i znanja počinjemo gubiti svijest o vlastitoj vrijednosti. Počinjemo vjerovati da su drugi pametniji od nas i da su oni stariji od nas uvijek iskusniji i mudriji. Ne dopuštanjem da poniznost preuzme hrabrost čuvamo svoj istinski identitet, omogućujemo maksimalno iskorištavanje potencijala za izražavanjem i naposlijetku donosimo prave odluke.

VRIJEDNOST I NOVAC

Vlastito podcjenjivanje. Kratko ćemo se samo nadovezati na gornji paragraf i spomenuti da, uz poneku iznimku, uvijek moramo cijeniti svoje vrijednosti i ne prodavati se u bescjenje. S druge strane, prilikom donošenja odluka, nemojte dopustiti kratkotrajnom zadovoljstvu da vam zamagli fokus. Da, riječ je o novcu. Iako svi radimo za novac, nerijetko su iskustva i vještine slabije plaćenog posla puno vrijedniji nego što nam se čini.

UGLED

Za izgradnju reputacije potrebne su godine i godine, a samo je sekunda dovoljna za uništenje iste. Uzmite si vremena za izgradnju sjajnog ugleda. Budite svjesni kako postupate s kolegama, šefovima i ljudima koji rade za vas. Iznenadili biste se koliko je mali svijet. Ljudi razgovaraju. Vaša je reputacija jednako vrijedna kao i vaša keditna sposobnost i može biti ključna u dobivanju sljedećeg posla.

02 - Ostale blog objave

Lekcije iz kaosa: kako proslaviti važne obljetnice i preseliti ured bez da pregorite 

1. srpnja 2024.

Kako ove godine proslavljamo dvije značajne obljetnice -...

Generacija Z ili kako je marketing evoluirao

10. travnja 2024.

Generacija Z, rođena između 1997. i 2012., generacija...

Brandovi u doba zasićenosti

Brendovi u doba zasićenosti

27. veljače 2024.

U eri u kojoj su potrošači preplavljeni izborima...

Sve objave
03 - Kontakt

Nazovi +385 98 458 226

BRANDKARMA
Kaptol 21
10000 Zagreb

© 2024. BrandKarma. Sva prava pridržana.