Brandkarma

Marketing strategija

Što je marketing strategija?

Marketing strategija se odnosi na cjelokupni plan tvrtke za dosezanje što više kupaca za svoj proizvod ili uslugu. Svaka marketinška strategija uzima u obzir vrijednosti tvrtke, ton komunikacije, demografske podatke o ciljanim kupcima te još druge detaljnije informacije. Kod izrade marketinške strategije koristimo sve prethodno prikupljene i analizirane informacije tijekom procesa istraživanja tržišta, SWOT analize i segmentacije tržišta.

Jako puno čimbenika ima utjecaj na stvaranje marketinške strategije te ih dijelimo na vanjske i unutarnje.

Vanjski čimbenici

Unutarnji čimbenici

Što želimo postići izradom marketinške strategije?

Krajnji cilj marketinške strategije je postizanje i komuniciranje održive konkurentske prednosti nad konkurentskim tvrtkama razumijevanjem potreba i želja svojih potrošača. Bilo da se radi o dizajnu tiskanih oglasa ili kampanji na društvenim mrežama, kvaliteta marketinških aktivnosti se može procijeniti na temelju toga koliko učinkovito kampanja komunicira u skladu s temeljnim vrijednostima tvrtke.

Kome je potrebna marketinška strategija?

Ako želite da vaša tvrtka poste tržišni lider ili barem da se približi toj tituli, morate imati kvalitetno razvijenu marketinšku strategiju koja će kontinuirano pratiti vaše marketinške aktivnosti na tržištu. Marketinška strategija nam omogućuje brži rast upravo zato jer su sve marketinške aktivnosti smisleno postavljene te niti jedan korak nije besmislen nego ima svoj svrhu. U slučaju da ne znate kako bi prezentirali vašu tvrtku zajedno s proizvodima i uslugama koje nudite, javite nam se kako bi vam pomogli izraditi najbolju marketinšku strategiju koja donosi rezultate.

planiranje marketing strategija

Vrati se na popis svih naših usluga

02 - Kontakt

Nazovi +385 98 458 226

BRANDKARMA
Kaptol 21
10000 Zagreb

© 2024. BrandKarma. Sva prava pridržana.