Tajni kupac je osoba koja određenim načinom prikuplja podatake o kvaliteti usluga odredene tvrtke ili prodajnih vještina suradnika. Tajni kupci su obučeni promatrači koji se predstavljaju kao normalni kupci u situacijama dok osoblje ne zna tko su i nakon toga izvještavaju nalogodavca o svome iskustvu.
Usluga se ocjenjuje po unaprijed utvrđenim objektivnim kriterijima.
Tajne kupce koriste trgovine, financijske institucije, restorani, robne kuće, pružatelji usluga i druge slične tvrtke kako bi mjerili korisničku uslugu, kvalitetu proizvoda i općenito okruženje gore spomenutih objekata. Njihove glavne odgovornosti uključuju kupnju i podnošenje izvještaja o ukupnom iskustvu kupovine. Tajni kupci igraju važnu ulogu u ispunjavanju očekivanja klijenata pretvarajući se da su obični kupci dok promatraju i utvrđuju razne čimbenike koji bi mogli zahtijevati poboljšanje.
Tajna kupnja je marketinška metoda koja vrlo brzo daje relevantne rezultate upravo zbog dobivanja povratne informacije s mjesta prodaje. Tajna kupovina može poslužiti i za detaljnu analizu samo pojedinih aspekata prodaje u slučaju da tvrtka to zatraži. Ova metoda se koristi već duži niz godina te je danas jednako korisna kao i prije 20 godina. Sve dok postoje fizičke trgovine s prodavačima, tajna kupnja će ostati vrlo brza i efikasna metoda istraživanja novih mjesta za unapređenje prodaje. U slučaju da želite isprobati ovu metodu, kontaktirajte nas kako bi dogovorili sastanak.
BRANDKARMA
Kaptol 21
10000 Zagreb