Brandkarma

01 - BLOG
28. studenoga 2017.

Hrabro srce poduzetnika

Promatrajući nastajenje poduzetnika ili poduzetnice primjetit ćemo gotovo identične obrasce. Još dok se kod njih nije razvio potencijal, radili su različite poslove, tražili se, brusili svoje vještine i profesionalno rasli. Prošli su godine i godine mijenjajući desetke poslova, ali su i dalje negdje u podsvijesti razmišljali o vlastitom poslu i održavali tu viziju živom. Kada […]

nastavi

Promatrajući nastajenje poduzetnika ili poduzetnice primjetit ćemo gotovo identične obrasce. Još dok se kod njih nije razvio potencijal, radili su različite poslove, tražili se, brusili svoje vještine i profesionalno rasli. Prošli su godine i godine mijenjajući desetke poslova, ali su i dalje negdje u podsvijesti razmišljali o vlastitom poslu i održavali tu viziju živom. Kada dostignu određeni napredak, kada se njihov trud nagradi, kod većina ljudi pojavi se osjećaj zadovoljstva, Ali ne i kod budućih poduzetnika. Oni nisu dio tog jata. Oni razmišljaju o otkazu svako jutro prije dolaska na posao. Pričaju o svojim idejama prijateljima, a oni bi ih slušali s podsmjehom. Ali s razlogom – tko bi normalan napustio siguran posao, riskirao, ubio šanse za napretkom i redovitu plaću svaki mjesec, i krenuo od nule razvijati svoju poslovnu ideju.

Budući poduzetnik u pravilu ne bi dobivao ništa osim negativnih, obeshrabrujućih komentara svoje okoline. Promatrajući prosječnog čovjeka koji bi tako obeshrabren odustao od svojih snova i ideja, budući poduzetnik neće dopustiti drugima da odlučuju za njega. Da bi ostvario svoj stvarni potencijal, mora biti odlučniji i oduprijeti se negativnim komentarima.

Na poduzetničkom putovanju bit će uspona i padova, a upravo je hrabrost vrlina pomoću koje će poduzetnik nadvladati strahove i sumnje. Ako su vaši ciljevi veliki, a kapital nedovoljan, resursi ograničeni, ako nemate dovoljno radne snage ili bilo koji drugi razlog koji bi vas mogao sputavati – vaša vizija mora ostati čista, a upornost i hrabrost suputnici na tom istom putovanju.

“BOLJA POLOVICA”
Podrška partnera čini stvari puno jednostavnijima. Bilo da je riječ o suosnivaču, životnom partneru, prijatelju ili nekome u koga imate povjerenja, u trenucima slabosti, manjka samopouzdanja ti će ljudi biti tu za vas i znati kako vam pomoći. S druge strane, potrebno je izbjegavati druženje s ljudima koji vas ne razumiju i/ili sputavaju negativnim komentarima.

KREATIVNA VIZUALIZACIJA
Kada stvari ne idu tokom koji smo zamislili, ljudi se često predugo zadrže na negativnom stavu. Tada je pravo vrijeme za vizualizaciju cilja, tvrtke ili uspjeha. Razvijanje vlastite vizualizacije pomoći će u suočavanju s izazovima i preprekama i održati fokus na krajnjem cilju.

SAMOSVJEST
Jedna od najvažnijih stvari koju svaki poduzetnik mora prakticirati. Iako mnogi ljudi povezuju samosvjest s duhovnim putovanjem, u stvarnosti, svjesno življenje znači biti sretan i miran. Radi se o potpuno svjesnom sadašnjem trenutku. Biti prisutan u ovom trenutku pomaže uštedjeti puno energije i zadržati negativne emocije pod kontrolom. Međutim, to ne znači da ne treba brinuti o budućnosti. Radi se o tome da se potpuno uključi u ono što se radi upravo sada i da se ne luta previše u budućnost.

Zapamtite – to je vaše putovanje i ono u cijelosti ovisi o tome kako ga putujete. Možda ćete uspjeti već na samom početku, ili će uspjeh uslijediti nakon brojnih neuspjeha. Ali nikada, nikada ne odustajte od hrabrosti da ispunite svoj san.

02 - Ostale blog objave

Lekcije iz kaosa: kako proslaviti važne obljetnice i preseliti ured bez da pregorite 

1. srpnja 2024.

Kako ove godine proslavljamo dvije značajne obljetnice -...

Generacija Z ili kako je marketing evoluirao

10. travnja 2024.

Generacija Z, rođena između 1997. i 2012., generacija...

Brandovi u doba zasićenosti

Brendovi u doba zasićenosti

27. veljače 2024.

U eri u kojoj su potrošači preplavljeni izborima...

Sve objave
03 - Kontakt

Nazovi +385 98 458 226

BRANDKARMA
Kaptol 21
10000 Zagreb

© 2024. BrandKarma. Sva prava pridržana.