ZAŠTO BI NETKO RADIO ZA VAS?
Ako bismo ovo pitanje postavili vodećim ljudima tvrtki koje su u potrazi za radnom snagom, malo tko bi imao brz i konkretan odgovor. Ako bi i ponudili odgovor, bi li on bio dovoljno dobar, ili čak bolji od odgovora njihove konkurencije koji su isto tako u potrazi za novim ljudima?
Odgovor leži u slici koju vaši potencijalni zaposlenici imaju o vama na spomen imena vaše tvrtke, a stvaranje snažnog imidža vaše tvrtke izrazito je težak posao koji zahtjeva pomoć svakog vašeg trenutnog zaposlenika.
ŠTO ZNAČI STVARANJA IMIDŽA TVRTKE KAO POSLODAVCA I ZAŠTO JE ONO VAŽNO ZA VAŠE POTENCIJALNE ZAPOSLENIKE?
Već smo ranije u tekstu spomenuli pitanje «Zašto bi netko radio za vas?», a upravo je imidž vaše tvrtke kao poslodavca odgovor na to pitanje. Kako god, važno je da shvatite razliku između imidža tvrtke prema potrošačima i imidža tvrtke kao poslodavca. Veliki broj poduzeća previše vremena i energije troši na prvi spomenuti imidž jer se vode mišlju «Ako moj potrošač snažno vjeruje mom brendu – kupovat će moj proizvod.» U konačnici, to bi značilo više prihoda, ali vođenje poslovanja je puno više od okretanja samo prema potrošačima.
S druge strane, imidž tvrtke prema zaposlenicima ne izgrađuje se preko noći, ali se definitivno isplati. Statistike koje smo nedavno imali prilike predstaviti upravi naše tvrtke govore kako bi čak 84% radnika dalo otkaz zbog identičnog radnog mjesta, ali u tvrtci bolje reputacije. Pa dobro, od kuda početi, pitate se?
NEKA VAŠI ZAPOSLENICI BUDU NAJBOLJI AMBASADORI VAŠE TVRTKE
Tko god razmišlja o rebrendingu imidža svoje tvrtke mora prvo krenuti od svojih trenutnih zaposlenika. Tko god je danas u potrazi za novim ljudima, neovisno o profilima kandidata i traženim kompetencijama, zbog izrazito nepovoljne ekonomske situacije u državi, suočava se s problemom nedostatka kvalitetnih ljudi. Polazeći od te pretpostavke, složit ćemo se da najbolji i najkvalitetniji kandidati dolaze preko preporuke stoga je ponašanje vaših zaposlenika važno u kreiranju pozitivne slike vaše tvrtke.
PRATITE TRENDOVE – BUDITE PRISUTNI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
Većina tvrtki je aktivna na društvenim mrežama, ali da biste se istaknuli, morate biti kreativniji i inovativniji u svojoj komunikaciji. Primjer odlične komunikacije jednog već sada brenda, vidimo u HGSS-u. Njihova dovitljiva, duhovita, ali prije svega komunikacija sa stavom, dovela je do toga da na njih gledamo drugačijim očima. Osim velikih stvari koje rade za dobrobit ljudi u nevolji, zbog njihove komunikacije na društvenim mrežama poštujemo ih i pratimo još više.
TESTIRAJTE, SAKUPLJAJTE FEEDBACK VAŠIH ZAPOSLENIKA, UČITE I RAZVIJAJTE SE
Naveli smo da je riječ o dugotrajnom procesu na kojem se mora konstantno i uporno raditi. U organizaciji svatko nosi dio svoje odgovornosti i na taj način pomaže u tom procesu. Komunicirajte sa svojim zaposlenicima, sakupljajte njihov mišljenja i pri tome ih tražite sugestije za podizanje kvalitete, neovisno o kojem segmentu je riječ. Razmislite o ovom tekstu i već sutra krenite raditi na kvalitetnom brendiranju vaše tvrtke!