Lekcije iz kaosa: kako proslaviti važne obljetnice i preseliti ured bez da pregorite
Kako ove godine proslavljamo dvije značajne obljetnice – desetljeće uspješnog poslovanja i pedeseti rođendan naše vlasnice i direktorice, odlučili smo preseliti i osvježiti naš ured. No tko bi rekao da će nam to donijeti toliko neočekivanih (i urnebesnih) avantura?
Kada smo se odlučili za seljenje ureda i potpuno preuređenje novog prostora, znali smo da nas čekaju stres, odgode i komplikacije. Čak i uz najbolju pripremu, uvijek se pojavi neki nepredviđeni problem. Naš je projekt uključivao sve, od rušenja do postavljanja novih zidova, instaliranja modernih staklenih stijena i biranja namještaja. Svaki korak bio je test naše strpljivosti i organizacijskih vještina i svi smo se morali pripremiti na kaos koji dolazi s preuređenjem. A onda smo shvatili da je to zapravo isti kaos koji nas često prati i u marketinškim projektima i odlučili smo iz toga izvući dobre lekcije koje su nam pomogle da još bolje razumijemo kako raditi s klijentima i na projektima.
Lekcija 1: Očekujte neočekivano
Kada je ogledalo koje smo naručili napokon stiglo nakon dva tjedna, otkrili smo da je prvo poslano na našu staru adresu od prije sedam godina. Naravno, nisu nas obavijestili da su tamo kako bismo ih usmjerili na pravu adresu, već su jednostavno otišli. Kada su napokon stigli na pravu adresu, ponovo nas nisu našli. Naime, pozvonili su na zvono kako kažu i čekali, međutim mi zvono nemamo. Možda su se samo htjeli poigrati s našom strpljivošću?
Marketing lekcija: Klijenti često neće reći kada su zbunjeni ili nesigurni, pa uvijek budite korak ispred. Provjeravajte detalje i budite spremni na neočekivane promjene plana.
Lekcija 2: Razumijevanje potreba
Sutradan nam je IKEA isporučila pogrešne noge. Za što su točno bile te noge? Nemamo pojma! Bile su svakako intrigantne, ali ne i korisne za naš ured.
Marketing lekcija: Uvijek pažljivo slušajte i razumijte potrebe svojih klijenata. Ponekad, ono što im se dostavi nije ono što su zaista trebali, a vaša je odgovornost da to ispravite.
Lekcija 3: Strpljenje i upornost
Staklena stijena za našu konferencijsku dvoranu još uvijek “stiže”. Navodno će biti tu ovaj tjedan, ali tko zna? Možda i neće…
Marketing lekcija: Projektne rokove treba shvatiti ozbiljno, ali i s dozom fleksibilnosti. Ako nešto kasni, važno je obavijestiti klijenta i pronaći privremeno rješenje.
Lekcija 4: Cijenite dobre partnere
Unatoč svim izazovima, naši građevinci bili su nevjerojatni. Radili su neumorno i u rekordnom roku od nepuna dva mjeseca pretvorili naš ured u pravo remek-djelo.
Marketing lekcija: Pravi partneri i suradnici zlata vrijede. Cijenite ih, jer njihov trud i predanost mogu činiti razliku između uspjeha i neuspjeha projekta.
Najbolji ured za fantastične nove ideje
Moramo pohvaliti i mladog arhitekta Luciana Kovačevića, koji je osmislio naš novi prostor. Zaista, sigurni smo da sada imamo jedan od najljepših ureda u Zagrebu i to na najboljoj lokaciji! Fotke ćemo uskoro podijeliti, a možete nas i posjetiti na novoj adresi Kaptol 21.
Marketing lekcija: Kreativnost i vizija ključni su za stvaranje nezaboravnih projekata. Dajte priliku mladim talentima da pokažu svoje ideje i možda ćete biti iznenađeni rezultatima.
Na koncu, zaključili smo da je rad na marketinškim kampanjama često sličan građevinskim radovima. Klijenti dolaze s velikim vizijama i očekivanjima, a vaš je zadatak te vizije pretvoriti u stvarnost unatoč svim preprekama koje se pojave putem. U Brand Karmi to uspješno radimo već cijelo desetljeće.
Ovom vam prilikom želimo i zahvaliti što ste svo to vrijeme s nama i što ste dio našeg putovanja. Veselimo se sljedećim desetljećima (i pedesetim rođendanima) s vama!
#marketing #lekcije #klijenti #rad s klijentima #agencijski rad #agency life #project management