KLJUČNE ODGOVORNOSTI
- Influenser management planning i koordinacija s regionalnim agencijama
- Project management (podrška i organizacija za PR seeding)
- Priprema kreativnih briefova i content management (voditi računa da je sadržaj pripremljen u skladu s tonom I smjernicama brenda)
- Campaign management i follow up
- Performance izvještaji advocacy kampanja (monitoring, follow up)
- Upravljanje budgetima
- Poznavanje / iskustva sa hrvatskim i potencijalnom srpskim tržištem „content creatora ili influensera“
VJEŠTINE I ZNANJA
- Proaktivan/na, znatiželjan/na i kreativne prirode, visoke motivacije za učenje
- Posjeduje dobre organizacijske vještine i vještine upravljanja projektima
- Posjeduje dobro poznavanje rada na računalu (MS Office)
- Po mogućnosti ima iskustva s digitalnim platformama (Sprinklr, Traackr, Domo, Mediatoolkit i sl.) i Photoshopom) sa kreiranjem i upravljanjem sadržaja na društvenim mrežama
- Željan/na je učiti
- Kreativan/na je i strastven/a prema komunikacijskoj industriji i društvenim mrežama
- Aktivno govori engleski jezik
POŽELJNO PRETHODNO RADNO ISKUSTVO
(volontersko iskustvo i stažiranje isključeno):
- Specijalistička razina (od 2 do 5 godina iskustva)
ŽELJENO OBRAZOVANJE
- Najmanje srednja stručna sprema
- Diploma prvostupnika ili magistra