Svakodnevno otvaramo svoj email inbox i nailazimo na gomilu informacija i poruka, a skoro svaka od njih ima za cilj ugrabiti našu pažnju, barem na kratko. Neki naslovi tih emailova su zapanjujući, ali smo već toliko otupili da nam malo koja poruka zapne za oko. Jedan od razloga je što smo već toliko usavršili svoj filter da u toj buci poruka, “čujemo” samo ono što je nama relevantno.
KAKVE PORUKE VAS ZAINTRIGIRAJU I NATJERAJU DA OTVORITE TAJ E-MAIL?
U većini slučajeva otvorit ćemo e-mail dokazanog pošiljatelja. Riječ je o izvoru sadržaja koji nam je u prethodnoj komunikaciji servirao nešto nama vrijedno ili zabavno. U nekom su trenutku autori takvih pomno smišljenih poruka učinili da nas te iste poruke potaknu na razmišljanje, izazovu pozitivnu reakciju, postanu nam drage ili pouzdano prikažu nama relevntne i korisne informacije.
Ukratko, vaš inbox je skup informacija kojima pridajete važnost i ostalih informacija koje pomno izbjegavate. Isto vrijedi iza poruke koje percipiramo putem bilo kojeg drugog medija.
EMOCIONALNA POVEZANOST KAO ČVRSTA VEZA ZA AKVIZICIJU
Vaša publika je pretrpana porukama drugih brendova i porukama vaših konkurenata. Gotovo svako tržište je zasićeno, a većina marketinških poruka doima se kao naporna buka koju želimo izbjeći pod svaku cijenu. No postoje poruke koje su toliko uglađene i primamljive da se zapravo čine kao melem za naše uši.
Umjesto da osmišljavamo poruke koje će privući pozornost, potrebno je usmjeravati komunikaciju ka razvoju emocionalne rezonance s ljudima na ciljnim tržištima.
KAKO TO POSTIĆI? JEDNOSTAVNO – SLIJEDEĆI NAČELA AKVIZICIJE NOVIH KUPACA
NAČELO UVJERLJIVOG STORYTELLINGA
Lako je pričati o prednostima i značajkama vaših proizvoda i usluga. Sve te činjenice zapravo su pokušaj uključivanja logike koje usađujemo u marketinške poruke. I dok to može biti važno u nekim trenucima na u procesu odlučivanja kupca , logika ne može doprijeti do ljudi kao što to radi snažna priča. Priča koja stoji iza proizvoda zapravo otvara put povezanosti s kupcem kakvoj žudimo – povezanosti sa samim srcem kupca. Brendovi moraju priznati sami sebi – činjenice i brojke se lako zaboravljaju dok priča može izazvati reakcije koje će natjerati publiku da ju dalje dijeli, postane zapamćena, a možda i viralna. Za ispričati iskrenu priču potrebna je hrabrost, ali i vještina da se ona kvalitetno iznese.
NAČELO KORISNOG MARKETINGA
Vaši najuspješniji marketinški napori mogu donijeti trenutnu vrijednost vašoj publici. Važno je podijeliti informaciju koja može samostalno prenijeti značenje i poslužiti potencijalnim kupcima kao uvid koji će im pomoći riješiti problem ili pružiti zadovoljstvo. Nekada je marketing značio puko sredstvo za prodaju, ali se kroz godine razvio i sada ima za cilj isticanje koristi i vrijednosti brenda za kupca. Upravo ćete na taj način postići efekt da vas tržište primjeti i vašu poruku doživi emocionalno, kao uglađenu i primamljivu te da poruka postane most kojim će potencijalni kupac postati pravi kupac.