Brandkarma

01 - BLOG
11. listopada 2017.

Sadržaj je kralj, a emocija kraljica

Svakodnevno otvaramo svoj email inbox i nailazimo na gomilu informacija i poruka, a skoro svaka od njih ima za cilj ugrabiti našu pažnju, barem na kratko.

nastavi

Svakodnevno otvaramo svoj email inbox i nailazimo na gomilu informacija i poruka, a skoro svaka od njih ima za cilj ugrabiti našu pažnju, barem na kratko. Neki naslovi tih emailova su zapanjujući, ali smo već toliko otupili da nam malo koja poruka zapne za oko. Jedan od razloga je što smo već toliko usavršili svoj filter da u toj buci poruka, “čujemo” samo ono što je nama relevantno.

KAKVE PORUKE VAS ZAINTRIGIRAJU I NATJERAJU DA OTVORITE TAJ E-MAIL?

U većini slučajeva otvorit ćemo e-mail dokazanog pošiljatelja. Riječ je o izvoru sadržaja koji nam je u prethodnoj komunikaciji servirao nešto nama vrijedno ili zabavno. U nekom su trenutku autori takvih pomno smišljenih poruka učinili da nas te iste poruke potaknu na razmišljanje, izazovu pozitivnu reakciju, postanu nam drage ili pouzdano prikažu nama relevntne i korisne informacije.

Ukratko, vaš inbox je skup informacija kojima pridajete važnost i ostalih informacija koje pomno izbjegavate. Isto vrijedi iza poruke koje percipiramo putem bilo kojeg drugog medija.

EMOCIONALNA POVEZANOST KAO ČVRSTA VEZA ZA AKVIZICIJU

Vaša publika je pretrpana porukama drugih brendova i porukama vaših konkurenata. Gotovo svako tržište je zasićeno, a većina marketinških poruka doima se kao naporna buka koju želimo izbjeći pod svaku cijenu. No postoje poruke koje su toliko uglađene i primamljive da se zapravo čine kao melem za naše uši.

Umjesto da osmišljavamo poruke koje će privući pozornost, potrebno je usmjeravati komunikaciju ka razvoju emocionalne rezonance s ljudima na ciljnim tržištima.

KAKO TO POSTIĆI? JEDNOSTAVNO – SLIJEDEĆI NAČELA AKVIZICIJE NOVIH KUPACA

NAČELO UVJERLJIVOG STORYTELLINGA

Lako je pričati o prednostima i značajkama vaših proizvoda i usluga. Sve te činjenice zapravo su pokušaj uključivanja logike koje usađujemo u marketinške poruke. I dok to može biti važno u nekim trenucima na u procesu odlučivanja kupca , logika ne može doprijeti do ljudi kao što to radi snažna priča. Priča koja stoji iza proizvoda zapravo otvara put povezanosti s kupcem kakvoj žudimo – povezanosti sa samim srcem kupca. Brendovi moraju priznati sami sebi – činjenice i brojke se lako zaboravljaju dok priča može izazvati reakcije koje će natjerati publiku da ju dalje dijeli, postane zapamćena, a možda i viralna. Za ispričati iskrenu priču potrebna je hrabrost, ali i vještina da se ona kvalitetno iznese.

NAČELO KORISNOG MARKETINGA

Vaši najuspješniji marketinški napori mogu donijeti trenutnu vrijednost vašoj publici. Važno je podijeliti informaciju koja može samostalno prenijeti značenje i poslužiti potencijalnim kupcima kao uvid koji će im pomoći riješiti problem ili pružiti zadovoljstvo. Nekada je marketing značio puko sredstvo za prodaju, ali se kroz godine razvio i sada ima za cilj isticanje koristi i vrijednosti brenda za kupca. Upravo ćete na taj način postići efekt da vas tržište primjeti i vašu poruku doživi emocionalno, kao uglađenu i primamljivu te da poruka postane most kojim će potencijalni kupac postati pravi kupac.

02 - Ostale blog objave

Biti svjestan sebe najbolji je početak promjene

10. prosinca 2018.

Vrlo često se nalazimo u situacijama gdje su...

Jednostavni, ali učinkoviti savjeti za dobar networking

14. veljače 2018.

Pregledavajući brojne portale i društvene mreže ovih dana,...

(Pod)svijest u svijetu marketinga

23. siječnja 2018.

Ljudski um je poput sante leda. U prošlom...

Sve objave
03 - Kontakt

Nazovi +385 98 458 226

BRANDKARMA
Petrovogorska 3
10000 Zagreb

© 2020. BrandKarma. Sva prava pridržana.