Shopper marketing nije ograničen na marketinške aktivnosti u trgovinama, što je uobičajena i vrlo netočna pretpostavka koja ometa širenje shopper marketinga kao marketinške aktivnosti. Shopper marketing mora biti dio cjelovitog integriranog marketinškog pristupa koji uzima u obzir mogućnosti povećanja potrošnje i identificira kupca koji bi trebao kupiti robu kako bi omogućio tu potrošnju. Kupce treba razumjeti u smislu koliko dobro interpretiraju potrebe potrošača, koje su osobne potrebe kupca, gdje će vjerojatno kupovati, u kojim trgovinama se može utjecati na njih i sa kojim aktivnostima.
Shopper marketing fokusira se na kupca na mjestu kupnje. Pokušava u posljednjem trenutku apelirati na kupce u trenutku kada su zapravo spremni nešto kupiti. Za razliku od tiskanih, radijskih ili TV oglasa kojima su kupci izloženi mjesecima, shopper marketing pokušava trenutno utjecati i izravno utjecati na ponašanje.
Proizvođači žele povećati šanse da kupci odaberu njihov proizvod umjesto drugog u trenutku kada se nalaze ispred police s konkurentnim proizvodima. Kako bi uvjerili kupce, proizvođači će uzeti u obzir cijenu, pakiranje i posebne dogovore s trgovcima kako bi istaknuli svoj proizvod.
Za razliku od proizvođača, oni pokušavaju naglasiti trgovinu, a ne proizvod. Trgovci žele da kupci odaberu njihovu trgovinu a ne drugu, potroše što više novca i opet se vrate kod njih. Kada pokušavaju poboljšati iskustvo kupovine, uzimaju u obzir lokaciju, natpise, raspored trgovina, osvjetljenje i niz drugih čimbenika.
Shopper marketing traži strateško promišljanje te temeljno znanje o kupcima te kako oni donose odluke. Brand Karma sadrži tim profesionalaca s dugogodišnjim iskustvom u shopper marketingu. Kontaktirajte nas u slučaju da želite znatno poboljšati vaš shopper marketing.
BRANDKARMA
Kaptol 21
10000 Zagreb