Brandkarma

01 - BLOG
13. studenoga 2017.

Ili digitalno, ili nikako

Jeste li ikada razmišljali koliko će se promijeniti organizacije jednom kada ta Digitalna Generacija postane radna snaga? Ljudski resursi i organizacije već su trebali početi razmišljati o prilagodbama koje će morati provesti u svojim redovima ne bi li iz te generacije rođene u vrijeme procvata interneta i društvenih mreža, a koje ne poznaju svijet prije […]

nastavi

Jeste li ikada razmišljali koliko će se promijeniti organizacije jednom kada ta Digitalna Generacija postane radna snaga? Ljudski resursi i organizacije već su trebali početi razmišljati o prilagodbama koje će morati provesti u svojim redovima ne bi li iz te generacije rođene u vrijeme procvata interneta i društvenih mreža, a koje ne poznaju svijet prije digitalnog doba, izvukli sve njihove potencijale. A od kuda početi? Razumijevanje karakteristika te generacije, pod nazivom Generacija Z, mora biti polazišna točka.

JE LI GENERACIJA Z “NAJDIGITALNIJA” GENERACIJA IKADA?

Odgovor je DA. Koliko god to nevjerojatno zvuči, znanstvena fantastika je postala stvarnost. Naše generacije odrasle su uz robote na TV ekranima i stripovima, a sada su oni dio naše stvarnosti – kod kuće i u uredima. Za razliku od naših, prethodnih Generacija X i Y, koje su bili izložene tehnolškom napretku i prigrlilie ga, Generacija Z tehnologiju koristi od najmlađe dob i odrasta uz nju. Organizacije i tvrtke, bilo da gledali na to iz perspektive tvrtke prema kupcima/klijentima ili iz perspektive organizacije kao poslodavca, za pronalazak Generacije Z mora se usmjeriti na digitalne kanale i društvene mreže. Ako niste skloni tehnologijama, ta je generacija izgubila interes za vama već u startu. Primjerice, zbog izostanak prisutnosti na kanalima koji uključuju marketing na mobilnim uređajima, gotovo je sigurno da vas Generacija Z neće primjetiti.

Oni su poduzetniji i inovativniji od vjerojatno bilo koje druge generacije do sada. Oni postaju influenceri preko noći, stvaraju i mijenjaju svijet oko sebe. Ne poznaju granice. Oni će okruženje Machine Learninga i Umjetne Inteligencije smatrati banalnim, a organizacije koje se ne prilagode na vrijeme, izgubit će velike udijele na tržištu.

Digitalna generacija predstavlja izazov konvencionalnim načinima kako se obavlja neki posao, a organizacije moraju biti spremne za njih i njihove inovativne ideje. Međutim, važno je imati na umu da sada imamo multi-generacijsku radnu snagu. Tri, četiri ili u nekim slučajevima čak pet generacija rade zajedno, a Generacija Z vjerojatno neće postati dominantna generacija preko noći, no kroz deset do petnaest godina bi već mogla.

02 - Ostale blog objave
Conversational marketing cover photo

Conversational marketing ključan je za trgovce u 2021.

9. travnja 2021.

Možda zvuči komplicirano, ali zahvaljujući mogućnostima poput chatbota...

marketing plan 2021 blog cover

Marketinški plan u doba neizvjesnosti

30. prosinca 2020.

Ako nas je ičemu naučila neizvjesnost 2020.-te, to...

girl carrying a shopping bags

Blagdanski vodič za prodavače: Covid izdanje

9. prosinca 2020.

Stiglo je vrijeme kad trgovci intenzivno razmišljaju o...

Sve objave
03 - Kontakt

Nazovi +385 98 458 226

BRANDKARMA
Petrovogorska 3
10000 Zagreb

© 2021. BrandKarma. Sva prava pridržana.