Brandkarma

01 - BLOG
3. studenoga 2017.

Jesu li marketingaši ugrožena vrsta?

U 2017. godini napravljena je studija kojom je dokazano da se marketingaši suočavaju s velikim problemom. Prosječan marketingaš na radnom mjestu zadržava se do dvije i pol godine što je u prijevodu kraći vijek radnog odnosa od bilo kojeg zanimanja u poslovnom svijetu. KOJI JE UZROK TOM PROBLEMU? Glavni problem je što se odjel marketinga […]

nastavi

U 2017. godini napravljena je studija kojom je dokazano da se marketingaši suočavaju s velikim problemom. Prosječan marketingaš na radnom mjestu zadržava se do dvije i pol godine što je u prijevodu kraći vijek radnog odnosa od bilo kojeg zanimanja u poslovnom svijetu.

KOJI JE UZROK TOM PROBLEMU?

Glavni problem je što se odjel marketinga promatra kao neiscrpno vrelo kreativnosti. Pogađate – to je potpuno pogrešno. Kreativnost nije magija, a marketing ne može biti čarobni štapić u tom procesu stvaranja. Kreativnost se mora promatrati kao svojevrsni kapital. Kreativnost se ne može stvoriti ili održavati već se na nju mora gledati kao na vrijednu imovinu koju je potrebno hraniti, vrednovati i njegovati.

Čak i uz današnji trend rasta potražnje za content marketingom, većina brendova odlučuje se na stvaranje generičkog sadržaja. Dok tvrtke ne nauče prigrliti i slaviti svoje lijeve mozgove, marketingaši će nastaviti tražiti sunčaniju stranu ulice svakih, u prosjeku, dvije i pol godine.

KAKO ZAUSTAVITI TAJ NEGATIVAN TREND?

  1. BUDITE ODVAŽNI
    Dok u većini tvrtki određena marketinška ideja prolazi nekoliko internih razina odobrenja i dok se o sudbini te iste ideje odlučuje od strane onih koji «najbolje poznaju kupca» i na taj način slikovito kao izgrađeni «čovjek» ne ogoli do kostiju, vi budite odvažni i pokrenite novi trend. U današnjem digitalnom svijetu ideje se mogu lako testirati. Primjerice, samo a/b testingom moguće je testirati bilo kakvu ideju i u procesu odlučiti o njenoj kvaliteti i rezultatima.
  2. OSIGURAJTE SVOJIM MARKETINGAŠIMA NAGRADU ZA POSTIGNUTE REZULTATE
    Mnogi analitičari slažu se da će do 2020. godine marketing biti uključen u čak 80% procesa kupnje. Prodavači će do tada biti iznad njih zarađujući veće plaće i bonuse, ali danas, imajući na umu doprinos marketinga u procesu kupnje, vrijeme je da se i marketingašima daju odgovarajuće plaće, zar ne?
  3. GLEDAJTE SVOJ MARKETINŠKI ODJEL KAO VRIJEDNU IMOVNU
    Marketingaši su žila kucavica modernog biznisa. Nažalost, mindset čelnih ljudi tvrtki gleda na marketing kao prvu stvar koju će «srezati» na prve znakove lošeg poslovanja. Marketing nije magija; to je proces koji zahtijeva testiranje ideje i nagrađivanje marketinških odjela koji su nerijetko i sami izvor prihoda. Stvaranjem takve atmosfere, stvara se energija koja će pokrenuti održivi poslovni uspjeh vaše tvrtke.
02 - Ostale blog objave

Lekcije iz kaosa: kako proslaviti važne obljetnice i preseliti ured bez da pregorite 

1. srpnja 2024.

Kako ove godine proslavljamo dvije značajne obljetnice -...

Generacija Z ili kako je marketing evoluirao

10. travnja 2024.

Generacija Z, rođena između 1997. i 2012., generacija...

Brandovi u doba zasićenosti

Brendovi u doba zasićenosti

27. veljače 2024.

U eri u kojoj su potrošači preplavljeni izborima...

Sve objave
03 - Kontakt

Nazovi +385 98 458 226

BRANDKARMA
Kaptol 21
10000 Zagreb

© 2024. BrandKarma. Sva prava pridržana.