Brandkarma

01 - BLOG
9. siječnja 2018.

Važni trendovi društvenih medija u 2018.

Svijet marketinga se u posljednjih nekoliko godina preokrenuo naglavačke.

nastavi

Svijet marketinga se u posljednjih nekoliko godina preokrenuo naglavačke. Većina tih promjena nastala je pod utjecajem trendova u ponašanju i odabiru potrošača, poglavito mladih ljudi. Tvrtke i marketinške agencije morale su mijenjati kanale prenošenja informacija kako bi, pod sve većim utjecajem Generacije Z, doprijeli do mladih potrošača.

Svaka uspješna marketinška strategija, da bi to postala, u svojem je nastajanju morala sadržavati već dobro znane platforme – Facebook, Snapchat i Instagram. Obzirom da se društvene mreže mijenjaju velikom brzinom, važno je ostati u toku kako bi iskoristili maksimalan potencijal oglašavanja.

FACEBOOK I INSTAGRAM STORIES

Od pojave Instagram storya, način na koji ljudi kreiraju i konzumiraju sadržaj na Instagramu drastično se promijenio. Osim klasičnih objava na Instagramu, brendovi sve češće plasiraju sadržaj i putem storya koji je u dosegu do višestruko bolji za isti budžet. Činjenica je ponašanje korisnika Instagrama koje pokazuje kako isti ne obraćaju pažnju na Instagram objave, ali će odvojiti svoje vrijeme za pregled njihovih storya. Upravo ovo brendovi moraju prepoznati kao savršen alat za plasiranje informacija i usmjeravanje ponašanja korisnika.

KVALITETA SADRŽAJA

U ne tako dalekoj prošlosti mnoge su tvrtke angažirale freelancere za stvaranje sadržaja za svoje digitalne kanale koji bi zatim promovirali na svim svojim platformama, neovisno odgovara li oblik i vrsta sadržaja pojedinoj platformi. A danas, zbog povećanog utjecaja digitalnih kanala oglašavanja, tvrtke sve više zapošljavaju vlastite ljude čiji će posao biti stvaranje sadržaja za platforme digitalnog marketinga. Primjerice, mlađi naraštaji provode veliku većinu vremena u doticaju sa sadržajem brendova na društvenim mrežama što znači da brendovi i tvrtke moraju usmjeriti stvaranje sadržaja posebno oblikovanog za platformu gdje se on objavljuje. Najbolji tip objave za Facebook nije nužno najbolji i za Instagram, što znači da su stručnjaci za stvaranje specifičnog sadržaja nužni. Stvaranje i implementacija marketinške strategije često uzima puno vremena, tako da je zapošljavanje in-house talenata za stvaranje sadržaja za društvene medije sjajan put prema uspjehu.

VIDEO SADRŽAJ JE MUST HAVE

Sve više i više digitalnih stratega fokusira se na video sadržaj. Stručni marketingaši otkrili su kako je učinkovito privlačenje ciljane publike mnogo lakše upravo putem videozapisa. A i sami Facebook algoritmi nam daju naslutiti da je tome tako. Međutim, važno je biti siguran da je sadržaj videozapisa usko povezan s vašim brendom i da se može povezati s korisnicima koji ga konzumiraju.

SADRŽAJ KOJEG STVARAJU SAMI KORISNICI

Jedna od uspješnih strategija povećanja engagementa na društvenim mrežama je upravo user-generated content. Riječ je o sadržaju koji stvaraju sami korisnici i pratitelji brendova, a prilikom čega se najčešće traži korisnike da dostave vlastite fotografije na kojoj su prikazani kako nose proizvod, ako je riječ o lifestyle brendovima odjeće, ili bilo koja druga aktivnost koja uključuje angažman korisnika s brendom. Zauzvrat, brend javno zahvaljuje na sadržaju i tim personalizirani pristupom zaokružuje odnos s korisnikom koji će biti uzbuđen i čekati novu interakciju.

POTICANJE KOMUNIKACIJE S KORISNICIMA

Mnogi brendovi angažirali su stručnjake i marketinške agencije za komunikaciju pojedinačnim korisnicima i potencijalnim kupcima. Voditelji takvog sadržaja društvenih medija počeli su razgovarati s korisnicima u komentarima na Facebook i Instagram postovima i tweetovima korisnika na Twitteru.

Izravno povezivanje s pojedinačnim korisnicima odličan je način da se sljedbenici osjećaju važnima, ali i za podizanje razine uzbuđenja kod korisnika koja rezultira pozitivnim feedbackom.

02 - Ostale blog objave

Generacija Z ili kako je marketing evoluirao

10. travnja 2024.

Generacija Z, rođena između 1997. i 2012., generacija...

Brandovi u doba zasićenosti

Brendovi u doba zasićenosti

27. veljače 2024.

U eri u kojoj su potrošači preplavljeni izborima...

Tko će sada vladati Instagramom i Tik Tokom?

2. veljače 2024.

Velik dio naših TikTok i Instagram feedova neprestano...

Sve objave
03 - Kontakt

Nazovi +385 98 458 226

BRANDKARMA
Petrovogorska 3
10000 Zagreb

© 2024. BrandKarma. Sva prava pridržana.