Brandkarma

01 - BLOG
8. prosinca 2017.

Vlastiti posao – želite li ga dovoljno žarko?

Prilikom pokretanja vlastitog posla, malo tko se neće složiti da se isti pokreće iz ljubavi prema nečemu.

nastavi

Prilikom pokretanja vlastitog posla, malo tko se neće složiti da se isti pokreće iz ljubavi prema nečemu. Većina poduzetnika, vođeni strašću, samo slijede svoje snove. No, to ne znači će put biti lagan. Iako smo orijentirani na neki cilj i emotivni kada je u pitanju ljubav prema onome što radimo, nerijetko nas zadese stvari koje nas mogu demotivirati i unazaditi. Pitanja poput – kako generirati prihode, kako platiti račune na vrijeme, a pri tome pružati vrhunsku uslugu ili proizvod klijentima i fokusirati se na ono što najbolje radimo, jedna su od brojnih pitanja koja muče sve poduzetnike. Iz tog razloga nužno je da smo strpljivi, snalažljivi i da razmišljamo strateški pri donošenju odluka.

Prijelaz s visoke pozicije u nekoj korporaciji u cipele poduzetnika zahtjeva sasvim novi način razmišljanja. Veliki budžeti? Više ih nema. Skupi hoteli i putovanja? Morat će pričekati. Naučiti kako sam sebe financirati zadatak je za sebe. Nitko Vas ne može pripremiti za sve neočekivane situacije i iznenađenja na Vašem putu. Svačije putovanje je drugačije i svatko će imati svoju priču. Ono što je svakom uspješnom poduzetniku zajedničko jest hladna glava u okolnostima iznimno visokog stresa i odlika donošenja prave odluke jer jedna loša odluka može koštati više nego što si možete priuštiti. A upravo su te loše odluke razlog što više od 50% poduzetnika ne opstaju unutar pet godina.

SAVRŠENSTVO

Nitko nije savršen. Savršeno zapravo niti ne postoji. Ako provodimo previše vremena brinući o savršenstvu, upast ćemo u kolotečinu iz koje se gotovo nemoguće izvući. Budite što realniji i radite na usavršavanju svih vještina i znanja potrebnih kako biste bili u korak s vremenom i trendovima u poslovanju.

ODUGOVLAČENJE

Posljedice loših odluka isplivat će u trenutku kada prestanemo raditi stvari koje su nužne da bi naše poslovanje bilo održivo. Koliko god ne voljeli to nešto raditi, lišite se svake nepotrebne izlike i zasučite rukave. Što više tražimo prečace do uspjeha, što više ignoriramo stvarnost kakvu jest i odgovornosti, to je donošenje odluka lošije.

AMBICIOZNOST

U trenutku kada postanete poduzetnik, rast i razvoj moraju postati zadani ciljevi. Budite gladni uspjeha jer nikad ne znate koji će sjeme prilika izrasti u pravo stablo uspjeha. Dan kada prestanete biti lavovi je i dan kada počinjete s lošim odlukama.

KRITIČKO RAZMIŠLJANJE

Vrijeme leti kada ste poduzetnik, pogotovo kada pokušavate opstati. Nemojte si dopustiti da Vas ponese manji uspjeh, a da ne zastanete i ne dopustite malo kritičkog razmišljanja o onome što radite. Kada se disciplinirate da budete kritički mislilac, tada ne samo da postajete spremnim da izbjegnete tri prethodno spomenuta upozorenja, već kritičko razmišljanje postaje je jedna od najboljih odluka koju ste donijeli.

02 - Ostale blog objave

Shopper marketing

17. svibnja 2021.

Marketing za kupce potpuno se razlikuje od marketinga...

Conversational marketing cover photo

Conversational marketing ključan je za trgovce u 2021.

9. travnja 2021.

Možda zvuči komplicirano, ali zahvaljujući mogućnostima poput chatbota...

marketing plan 2021 blog cover

Marketinški plan u doba neizvjesnosti

30. prosinca 2020.

Ako nas je ičemu naučila neizvjesnost 2020.-te, to...

Sve objave
03 - Kontakt

Nazovi +385 98 458 226

BRANDKARMA
Petrovogorska 3
10000 Zagreb

© 2021. BrandKarma. Sva prava pridržana.