Influencer marketing je hibrid starih i novih marketinških alata. Preuzima ideju celebrity endorsement-a i postavlja je u suvremenu marketinšku kampanju usmjerenu na sadržaj. Glavna razlika u slučaju influencer marketinga je da su rezultati kampanje suradnja između brendova i influencera.
No influencer marketing ne uključuje samo slavne osobe. Umjesto toga, vrti se oko influencera, od kojih se mnogi nikada ne bi smatrali slavnima u offline okruženju.
moć da utječe na odluke drugih o kupnji zbog svog autoriteta, znanja, položaja ili odnosa sa svojom publikom
sljedbenike u posebnoj niši, s kojima on ili ona aktivno surađuje. Veličina sljedećeg ovisi o veličini njegove/njezine teme u niši.
Jedna od najvećih pogrešaka tradicionalnih medija jest neuviđanje razlike između slavnih osoba i online influencera.
Također je važno shvatiti da je većina influencera sustavno izgradila oduševljenu i entuzijastičnu publiku. Nije slučajno da ovi ljudi slijede influencere, a ne brend. Publika zapravo ne mari manje za vaš brend. Stalo im je samo do mišljenja influencera. Ne pokušavajte nametnuti pravila i poslovne prakse svojim influenserima. Publika je njihova, a oni jednostavno mogu otići i povesti svoje pratitelje sa sobom.
BRANDKARMA
Kaptol 21
10000 Zagreb