Brandkarma

Medijsko planiranje i zakup

Što je medijsko planiranje?

Medijsko planiranje je sastavni dio svake marketinške strategije. Medijsko planiranje kreće od prikupljanja činjenica o proizvodu, tržištu kojem je proizvod namijenjen (ciljane grupe, trenutna pozicija proizvoda i mogućnosti) kao i o medijima koji prate ciljane grupe. Jedna od glavnih zadaća medijskog planiranja je obraćanje pažnje na odabir medija, perioda oglašavanja i troškove medijske kampanje.

Svaka uspješna marketinška kampanja započinje s kvalitetnim planiranjem i zakupom medijskog prostora. Dugogodišnje iskustvo u radu sa medijima omogućava nam da svakoj kampanji pristupamo individualno, uzimajući u obzir sve njene specifičnosti i okolnosti. Sve naše marketinške usluge su orijentirane na postizanje što boljih poslovnih rezultata naših klijenata.

tv i daljinski predstavljaju medijsko planiranje i zakup

Naš tim za medijsko planiranje i zakup na temelju vaših zahtjeva i želja radi na kompletnom procesu, od istraživanja tržišta i kanala za oglašavanje pa do same realizacije oglasa i kampanje. Trenutno se najviše koriste TV, radio, OOH i Internet kao 4 glavna medija za oglašavanje. Svaki od medija ima svoje mjesto u realizaciji kampanje te iskusne agencije znaju točno koji medij iskoristiti za najbolje rezultate pojedine kampanje. Ako ste zainteresirani za zakup medijskog prostora, a ne znate odakle početi kontaktirajte nas.

Vrati se na popis svih naših usluga

02 - Kontakt

Nazovi +385 98 458 226

BRANDKARMA
Petrovogorska 3
10000 Zagreb

© 2024. BrandKarma. Sva prava pridržana.