Brandkarma

Merchandising i Visual merchandising

Što je Merchandising?

Merchandising ili unapređenje prodaje je sve što radite za promociju i prodaju svojih proizvoda kada je potencijalni kupac u vašoj trgovini. Kada govorimo o merchandisingu, govorimo o proizvodima dostupnim za prodaju, obično u maloprodajnom okruženju. Budući da prodajni postupak često započinje očima, prodaja robe obično uključuje predstavljanje proizvoda u vizualno povoljnom svjetlu, kako bi se potaknule kupnje.

Neke Merchandising strategije

store interior and layout displaying merchandising

Merchandising benefiti

Trgovine u kojima su proizvodi koje kupci često traže izloženi na zgodnom mjestu ili su uredno posloženi pronaći će iste kupce koji se redovito vraćaju po još proizvoda.

Visual merchandising je dio merchandisinga kojem je zadaća dizajniranje i izlaganje robe u maloprodajnom okruženju s ciljem privlačenja kupaca i povećanja prodaje. Jedan on načina kojim se to postiže je izrada letka ili brošure koje na vizualno uvjerljiv način ističu izgled, značajke, prednosti i upotrebu proizvoda. Ključna je stvar da se kod visual merchandisinga ne radi samo o tome da proizvodi izgledaju dobro, radi se o njihovom predstavljanju na način koji dovodi do vidljivog povećanja prihoda.

Želite unaprijediti vaše prodajno mjesto?

Konaktirajte nas kako bi krenuli u realizaciju merchandising aktivnosti i poboljšali prodaju i zadovoljstvo svojih kupaca. Naše merchandising projekte možete pogledati u Radili smo.

Vrati se na popis svih naših usluga

02 - Kontakt

Nazovi +385 98 458 226

BRANDKARMA
Kaptol 21
10000 Zagreb

© 2024. BrandKarma. Sva prava pridržana.