Brandkarma

Oglašavanje

Oglašavanje

Oglašavanje ili reklamiranje je pokušaj utjecaja na ponašanje kupaca ili klijenata uvjerljivom prodajnom porukom o proizvodima i / ili uslugama. Poslovni cilj oglašavanja je privući nove kupce definiranjem ciljne skupine i dopiranjem do njih učinkovitom oglasnom porukom / kampanjom. Oglašavanje dijelimo na dvije glavne kategorije: online i offline.

Online

ikona koja predstavlja oglašavanje

Offline

Najveća prednost kod online oglašavanja je mjerljivost rezultata oglašavanja, dok je kod tradicionalnog offline oglašavanja to skoro nemoguće.

Zadnjih nekoliko godina se sve više koristi oglašavanje putem online kanala upravo zato jer potencijalni kupci danas vrijeme provode na društvenim mrežama, portalima i sl. Izrada oglasa je samo jedan dio online oglašavanja. Drugi dio koji je čak nešto važniji je praćenje analitike oglasa i kampanja. Na temelju tih rezultata se rade promjene ili se prilagođava budžet. 

Primjećujemo da se većina oglašavanja seli online, ali to ne znači da offline oglašavanje više ne donosi rezultate. Offline oglašavanje trenutno zahtijeva puno bolje strategije nego li prije 20 godina, ali i dalje može donijeti odlične rezultate ako se kvalitetno realizira.

U slučaju da razmišljate o oglašavanju vlastitih proizvoda ili usluga, kontaktirajte nas kako bi dogovorili sastanak.

Vrati se na popis svih naših usluga

02 - Kontakt

Nazovi +385 98 458 226

BRANDKARMA
Petrovogorska 3
10000 Zagreb

© 2024. BrandKarma. Sva prava pridržana.